dengronamilengoesultra.blogg.se

Här har du ännu en blogg som tar upp det här med träning, hälsa och ger goda och nyttiga mattips. Däremot kommer du aldrig att se mig "super- sminkad-put mun-på gym" bild läggas upp. Jag är en helt vanlig mamma med ups and downs, risigt hår och sällan synkad outfit på gymmet. Felstavning och särskrivning kan också förekomma. Hälsa
Tälten.se

Alternativ träning

Publicerad 2017-05-27 17:38:37 i Allmänt, hälsa, livet, sommar, träning,

Tyvärr har jag lite känningar under ena foten sedan Göteborgs Varvet. Så för att inte äventyra mitt stora mål denna sommar så har jag kört alternativ träning. Det blev cykel, roddmaskin och styrketräning av benen och armarna. Ja, rumpan fick sig också ett pass. Imorgon planerar jag att ta en lång i skogen eller längs med vägen. Stavarna åker nog också fram. 

Jag har även varit med min stora tös på ridningen. Så duktig. Vi inhandlade även nya ridskor av lägre modell. 
Nu ska jag bara njuta av denna härliga lördag med lite rose. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela