dengronamilengoesultra.blogg.se

Här har du ännu en blogg som tar upp det här med träning, hälsa och ger goda och nyttiga mattips. Däremot kommer du aldrig att se mig "super- sminkad-put mun-på gym" bild läggas upp. Jag är en helt vanlig mamma med ups and downs, risigt hår och sällan synkad outfit på gymmet. Felstavning och särskrivning kan också förekomma. Hälsa
Tälten.se

Dag 3

Publicerad 2018-07-18 21:38:09 i Allmänt,

Hej där dag 3. Vet inte hur många gånger jag tryckte på snooz imorse. Men när jag väl steg upp körde jag dagens pass som var ett cirkelpass och core. Praktiskt då jag kunde köra det hemma på altanen. Det var faktiskt tyngre än jag trodde att det skulle vara, men riktigt härligt. Ett bra pass att använda sig av om man inte kan åka till gymmet eller har ont om tid. 
Belöningen blev en god bananpannkaka med kvarg och hallon.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela