dengronamilengoesultra.blogg.se

HÀr har du Ànnu en blogg som tar upp det hÀr med trÀning, hÀlsa och ger goda och nyttiga mattips. DÀremot kommer du aldrig att se mig "super- sminkad-put mun-pÄ gym" bild lÀggas upp. Jag Àr en helt vanlig mamma med ups and downs, risigt hÄr och sÀllan synkad outfit pÄ gymmet. Felstavning och sÀrskrivning kan ocksÄ förekomma. HÀlsa
TĂ€lten.se

Dag-dagar

Publicerad 2018-07-28 11:19:21 i AllmÀnt, hÀlsa, livet,

Hoppsan, hoppsan. Missat nĂ„gra dagar🙈 
Men hÀr kommer en liten uppdatering. Jag har fortsatt med trÀningen enligt plan Àven om min energi har varit lÄg. Kosten har gÄtt sÄ dÀr. Men jag kÀmpar pÄ. HÀr kommer en liten bild kavalkad över dagarna. 
 vĂ€rmen orsakade detta 🙈
 ett par sommar naglar fick det bli 
 kÀmpar pÄ. 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela