dengronamilengoesultra.blogg.se

Här har du ännu en blogg som tar upp det här med träning, hälsa och ger goda och nyttiga mattips. Däremot kommer du aldrig att se mig "super- sminkad-put mun-på gym" bild läggas upp. Jag är en helt vanlig mamma med ups and downs, risigt hår och sällan synkad outfit på gymmet. Felstavning och särskrivning kan också förekomma. Hälsa
Tälten.se

Nya mål

Publicerad 2018-07-16 22:57:45 i Allmänt,

  Nystart
 
Mitt under min semester händer det. Jag gör en nystart. Jag kör på ett kostupplägg och ett träningsupplägg med start från och med idag. Tänkte köra bloggen som en tränings dagbok så häng gärna på om ni vill.
Mitt mål håller jag för mig själv ett tag till. 
Dagens pass låg fokus på ben och mage. En go känsla i benen då jag inte tränat dom på typ 1 månad pga skada i svanskotan. Väntar med spänning på att träningsvärken ska infinna sig. Så taggad och motiverad. Nu kör vi 👍🏋️

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela