dengronamilengoesultra.blogg.se

Här har du ännu en blogg som tar upp det här med träning, hälsa och ger goda och nyttiga mattips. Däremot kommer du aldrig att se mig "super- sminkad-put mun-på gym" bild läggas upp. Jag är en helt vanlig mamma med ups and downs, risigt hår och sällan synkad outfit på gymmet. Felstavning och särskrivning kan också förekomma. Hälsa
Tälten.se

Rörelse varje dag

Publicerad 2018-06-09 23:31:13 i Allmänt, Mål, hälsa, livet, sommar, träning,

Jag försöker att köra rörelse varje dag just nu. Med nya mål i sikte och ont lite här och där är det en trevlig utmaning. En utmaning som verkligen passar mig med ett stillasittande jobb. Just nu blir det mycket gym och löpning. Vill komma tillbaka till Ultra form. Att orka klara av en Ultra Vasa och det med hel kropp hade varit helt underbart. Men även fler långa lopp lockar. Funderar på att gå med i en klubb. Fixade 3 ultralopp förra året helt själv. Första vann jag. Andra kom jag 2:a. Och Ultra Vasan gick också bra. Men vill hitta motivation. Få tips och råd. Nya idéer. Så jag ska kolla upp en klubb. Återkommer kring det. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela